jueves, 20 de noviembre de 2008


Últimament , serà l’edat , sento que no estic...be , diguem que am sento .... freak ?
Aquesta paraula te molts matisos , pot ser una persona obsessionada amb un hobby o també aquella persona que no encaixa amb l’estereotip o el que es denomina “ normal “ .
Be , així em sento jo alguns dies , no encaixo amb el pensament , actes , fets , reaccions o tarannà que es porta ara . Serà que potser ja soc velleta ? o es que la meva “ moral “ xoca directament amb el que ara s’està fent ? .

Am revela que qualsevol persona es pugui sentir superior a una altre , que es cregui amb el dret de maltractar , ridiculitzar o degradar a un ser “ inferior “ , nens , avis o animals .

A part de tot això , sento que el meu esperit , ànima o cor , com vulgueu dir-ho està patint, te ganes de marxar d’aquest cos meu , volar molt alt , aïllar-me d’aquest mon , aplanar en el silenci i en una pau que ara mateix necessito .

Mira que faig l’esforç cada matí , al aixecar-me de dir-me que això es el que hi ha , que no ho puc canviar , que tinc que viure en el meu mon o intentar-ho , si mes no , per mi , per la meva família . Ser positiva , veure amb bons ulls les coses boniques que hi ha al meu voltant ......però al anar creixent el dia.....abaixo la guàrdia i torna aquesta enyorança......desitjos de solitud .

No hay comentarios:

MUGEO

Mi foto
siento que las palabras tienen que volar, salir de mi pensamiento, mis emociones no puedo acallar .

Archivo del blog