domingo, 2 de enero de 2011

Ja hem començat l'any 2011 , que ho fa que els anys passen tant ràpid , el mes de febrer faig 50 anys ..... ja .
Potser penso massa , potser li dono moltes voltes a les coses , al mon , a la gent , a la vida .....
i axó es el que tinc dins el cap ... que he fet jo a la vida ?... que he fet per la vida ?
Sento que he arribat aquí ... sense pena ni gloria.....la feina no ha anat , diguem que no em jubilaré a la mateixa empresa ; desprès de 14 anys ... ja no faig falta ... com tanta gent que ara està a l'atur .
En tots aquests anys , sempre , he pensat que faria alguna cosa important ...com molta gent !!
Dins la meva ànima sento que no estic completa , que falta alguna cosa ... com quant saps que et deixes alguna cosa per fer ?? ... pues el mateix .
Pregunto ... la meva família està contenta amb mi ? es sent feliç al meu costat ?... no ho se ......
i jo ......en soc jo de feliç ?.....aquesta es la vida que desitjo ? ..... es possible que seguim amb les mateixes rutines i dia rera dia anem a dormir i ens aixequem amb les mateixes sensacions , las mateixes preguntes....... cap resposta ens convenç ni ens tranquil·litza ..... al menys a mi .
Seguiré amb les meves cabòries , els meus pensaments...... intentant trobar les respostes,
intentant trobar el que està escrit per mi ....... tindré temps de descobrir-ho o el temps s'acabarà abans ?

1 comentario:

Xarnego dijo...

El mal que te haver fet 50 anys,
es que han passat despresa,
i el que de tot segur,
mai viurem tans, com els els anys que portem,
deu ser per tot això que costa
tan i tan superar aquesta data.

Un plaer llegir-te.

MUGEO

Mi foto
siento que las palabras tienen que volar, salir de mi pensamiento, mis emociones no puedo acallar .

Archivo del blog