sábado, 19 de enero de 2008

altre cop !!

Feia molt que no deis res !!

Ara desprès de festes , hi torno , o am faig belleta o es que el mon s'está tornat insensible , cruel ,......
Aixó es un monoleg , se que parlo per mi i també se que potser semblo ingènua , pero dins meu hi ha la percepció de que aixó que no entenc tampoc m'agrada.
Ja fa dies que li donc voltes i jo am pregunto , que es un animal racional ? , no se on he llegit que el que ens separa del "animals" es que els humans tenen la virtud del somriure o del riure , si ..crec que es nomès aixó que ens distingeix.

Basicament l'animal mata per menjar , per defensar els territoris , per defensar el seu poder o el domini que te sobre els altres animals , mata al mes dèbil....i no es el mateix que fa l'home ? no es veritat que es mata per tot aixó ? i que també es fa violència gratuïta ?.... puès des d'ara renuncio a ser un animal sigui humá o salvatje .... i ara am pregunto que soc ?......... soc jo , soc un èser que te la voluntat de no fer mal , de no ser mes que ningú , de vuire amb pau amb la meva família , amb els companys , amb la gent que m'envolta , tots tenim gustos diferents , cases diferents , els fìsic es diferent , i doncs perqué no podem tenir diferent religió ...política...?

Perque tenim que morir o matar per fer creure a l'altre que nosaltres/vosaltres som/son perfectes ? que el que creiem es la única veritat ?

Sobretot penso que devant de les diferències que podem tenir entre nosaltres , mai ..i dic MAI es pot oblidar de que ens mereixem un "respecte" i que devant de tot mai es pot deixar de ser "EDUCAT" .

Els meus pares sempre ens deien " no facis , no diguis el que no vols que et facin o et diguin" .

Be , ja he dit tot el que trontollava la meva ànima ...... sigueu feliços.

4 comentarios:

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
menta fresca, aufàbrega i maria lluisa dijo...

altre cop sòc aqui. moltes preguntes que per racionals que ja ni tant sols candria fer-nos però ens les fem.Per què? per que el mon esta capgirat tant que, a voltes, fin i tot jo penso que no en sòc d'aquest mon.
contenta de trovar-te i a mes de girona.
fins aviat.
i escriu més!!

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa dijo...

per cert, he tornar a llegir el post i jo crec que hi ha un animal que si que riu....la hiena, per tant?

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa dijo...

eo, que hi ha algú per aqui? va tot be?

MUGEO

Mi foto
siento que las palabras tienen que volar, salir de mi pensamiento, mis emociones no puedo acallar .

Archivo del blog